Monthly Archives: Luty 2015

4015-2531-ico-wu.jpg

Sekret Twojej siły

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o własną wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, na przykład… testosteronu. Długie lub częste głodówki czy totalne
erekcja
usunięcie wszelakiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej lub prawidłowej wagi ciała też może negatywnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj zgodnie z zasadą „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w różnej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają sporo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

2206-1577-ico-wu.jpg

Proste? To do pracy, a raczej do sypialni!

Apetyt na seks zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do wykonania zbliżenia, gwarantuje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla dziewczyn!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest identyczna z naszymi upodobaniami, prawdopodobnie nic nie będzie przeszkodą aby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednak popęd seksualny, choć jest kwestią ducha, uwarunkowany jest również od dyspozycji organizmu. tadalis
Z tej przyczyny poza zadbaniem o właściwą oprawę zbliżenia, warto 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, aby sprostało wyzwaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Kluczowy jest sen, ruch, zdrowa odżywianie oraz wyrzeczenie się używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa niezmiernie negatywnie na możliwości wzwodu, nie ma też zdrowej liczby wypalanych papierosów – każda ilość obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wymienionych w artykule sposobów, każdy z nas jest w stanie polecić parę własnych, które sprawiają, iż ochota na seks wzrasta. Czy jest to nasz ukochany rodzaj odpoczynku, masaż, gorąca kąpiel: smakowanie smacznego oraz pomysłowego dania; miło i spokojnie lub przebojowo i ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Nieważne jaki mamy sposób na zrelaksowanie się i spędzanie czasu tu i teraz z partnerem/partnerką, kluczowe jest aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj tania viagra

8932-1278-ico-wu.jpg

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia ciała są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność i wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego seksu. Ten wariant ćwiczeń stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra zel

Aby polepszyć jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj cialis cena