4015-2531-ico-wu.jpg

Sekret Twojej siły

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o własną wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, na przykład… testosteronu. Długie lub częste głodówki czy totalne
erekcja
usunięcie wszelakiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej lub prawidłowej wagi ciała też może negatywnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj zgodnie z zasadą „to, co słuszne dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w różnej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają sporo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.